Vi laver kun tiltag, der giver en merværdi for vores kunder under rejsen. Så længe vi gør det, mener jeg ikke, at vi sælger ud af vores værdisæt. Vi gør kun det, kunderne forventer af os, nemlig at vi varetager deres interesser,
Hvis man vil have de to måneder gratis periodekort, så skal man bestille både bredbånd og mobilt bredbånd der koster hhv. kr. 189 eller kr. 299 pr. måned. Der er en bindingsperiode på 6 måneder hvilket giver en minimumspris på kr. 1.134 for bredbånd eller 2.093 for mobilt bredbånd. Oprettelsen er gratis. Herudover skal kunderne betaler for et abonnementskort i mindst seks måneder. Læs mere om tilbuddet hos DSB S-tog eller hos Telia.
Udover dette tilbud så forventer Niklas Marschall , at der kommer flere ekstra ydelser til de faste kunder:
Det næste store bliver tillægstjenester, så vi kan belønne vores gode faste kunder, F.eks. skal kunder med periodekort kunne køre ubegrænset i alle zoner efter et bestemt tidspunkt. Selv om man kun har betalt for 2 eller 3 zoner.
Måske er det mig der er lidt gammeldags. Men jeg har altså svært ved at se hvorfor DSB S-tog skal bruge ressourcer på at lave tilbud om bredbånd. I stedet burde de bruge ressourcer på at få togene til at køre til tiden og forbedre forholdene på stationerne for os passagerer.
Kilde: DSB.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar