tag:blogger.com,1999:blog-10606557.comments2023-06-30T13:39:40.407+02:00InfrastrukturAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.comBlogger166125tag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-27949288150902874722022-12-28T04:52:32.066+01:002022-12-28T04:52:32.066+01:00NemligNemligAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-70674696440679444112018-12-05T11:36:37.749+01:002018-12-05T11:36:37.749+01:000,5 kg gange med 81 personer i en bus giver 40,5 k...0,5 kg gange med 81 personer i en bus giver 40,5 kg sprængstof der er vist ikke meget bus tilbage hvis det går galt Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03545740223416761118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-39729488970342035982015-02-26T22:38:57.837+01:002015-02-26T22:38:57.837+01:00Nævnte hjemmeside om kørestrøm er på kørestrøm.dkNævnte hjemmeside om kørestrøm er på kørestrøm.dkH Pedersenhttp://kørestrøm.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-8922140459780931382014-12-22T23:58:04.369+01:002014-12-22T23:58:04.369+01:00Om natten/aftenen går de på natteview - ligesom He...Om natten/aftenen går de på natteview - ligesom Her&Nu-skærmene fra TUSAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/16952855415840959858noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-61218979950095776502013-12-15T19:48:20.073+01:002013-12-15T19:48:20.073+01:00Tak for svar :-)Tak for svar :-)Helenehttps://www.blogger.com/profile/06687989248991826911noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-23889031403179931042013-12-09T19:18:16.115+01:002013-12-09T19:18:16.115+01:00Hej Helene,
Jeg tror du skal tage fat i DSB på 70...Hej Helene,<br /><br />Jeg tror du skal tage fat i DSB på 70 13 14 15, de kan stille dig videre..Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-61550686074231490132013-12-06T22:00:41.203+01:002013-12-06T22:00:41.203+01:00Endelig fandt jeg ud af, hvad sådanne skilte hedde...Endelig fandt jeg ud af, hvad sådanne skilte hedder. Flapskilte :-)<br /><br />Jeg er på jagt efter dem, eller nærmere de små flapskilte inde i flapskiltet. Har en eller anden ide om, at de vil gøre sig godt ophængt på en væg. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor jeg skal henvende mig DSB/Banedanmark. Mit bud er, at flapskiltene ryger ud efterhåndens om de pilles ned??<br /><br />Er man mon så heldig, at du har et bud på, hvor man kunne henvende sig med et sådan spørgsmål? :-)Helenehttps://www.blogger.com/profile/06687989248991826911noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-51852875244350962372013-10-14T22:12:03.014+02:002013-10-14T22:12:03.014+02:00Fik lidt af en overraskelse da jeg så de nye skilt...Fik lidt af en overraskelse da jeg så de nye skilte i dag efter at have været væk fra banen i noget tid.<br /><br />Har det lidt med en blandet følelse.<br />Selvfølgelig skal skiltende skiftes og de ser da godt ud ingen tvivl, men der hvor jeg står på perronen på Buddinge kan det være meget svært at se skiltet hvor at de gamle var meget tydeligere at se.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-40149522274843771262013-05-21T00:25:07.161+02:002013-05-21T00:25:07.161+02:00Simpelthen så godt skrevet! Er helt enig.
Venlig...Simpelthen så godt skrevet! Er helt enig. <br /><br />Venligst Kim Mørk<br /><a href="http://www.talsmand.dk" rel="nofollow">online underskrift</a>Kim Underskrifthttp://www.talsmand.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-13080170162358899212013-05-18T01:37:18.038+02:002013-05-18T01:37:18.038+02:00De fleste offentlige toiletter er alligevel lukked...De fleste offentlige toiletter er alligevel lukkede. Derfor likkes Nørreport også.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-17136543605394337822012-10-03T22:06:49.715+02:002012-10-03T22:06:49.715+02:00@Morten: Tak for oplysningen. Det har jeg rettet.@Morten: Tak for oplysningen. Det har jeg rettet.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-78779088454013487442012-10-03T21:06:35.390+02:002012-10-03T21:06:35.390+02:00Det var den 6.marts 1966 at BROEN skiftede navn ti...Det var den 6.marts 1966 at BROEN skiftede navn til KALUNDBORG, og den 22.maj 1966 at den blev indsat på Kalundborg-Kolby Kås-Aarhus,<br />ikke i 1962<br /><br />med venlig hilsen<br />Morten Salicath<br />Dansk Færgehistorisk SelskabAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-69809166600576093772012-05-15T21:39:31.712+02:002012-05-15T21:39:31.712+02:00@Lasse: Du har helt ret. Mere brugervenlighed vil ...@Lasse: Du har helt ret. Mere brugervenlighed vil være godt.<br />@Maja: Ja. Det er markøren. Den viser at der her er en terminal og med mindre runde felter, hvilke trafikformer der er på denne terminal - uanset om der er tale om bus, tog, metro, den kommende letbane eller Lokalbanen.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-82947878712980931822012-05-15T12:21:09.209+02:002012-05-15T12:21:09.209+02:00Jeg har godt nok løbet forbi mange gange og undret...Jeg har godt nok løbet forbi mange gange og undret mig over hvad den rød hvide cirkel på pæl betyder. Er det et signal omdelt nye design?Maja Højgaardhttp://sund-debat.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-41448398435356052352012-05-14T22:31:32.831+02:002012-05-14T22:31:32.831+02:00Jo jo, men man har også hele tiden haft en afdelin...Jo jo, men man har også hele tiden haft en afdeling der har arbejdet med brugervenlighed af deres systemer (digitale som analoge). Det kan være at den afdeling endelig har fået lov til at trumfe lidt. Det vil uden tvivl hjælpe.Lasse Storgaardhttps://www.blogger.com/profile/09624552860890043518noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-3256661471464994382012-03-26T22:43:15.127+02:002012-03-26T22:43:15.127+02:00@Maja: Jo. Toget kører ikke over Øresundsbroen. Me...@Maja: Jo. Toget kører ikke over Øresundsbroen. Men med Øresundstoget er der jo heller ikke langt til Malmø.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-83007599337221740042012-03-25T19:01:07.826+02:002012-03-25T19:01:07.826+02:00Uden stop i København/Kastrup?! Det mener du ikke...Uden stop i København/Kastrup?! Det mener du ikke, vel?Maja Højgaardhttp://sund-debat.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-17542494190360319512011-12-30T00:52:19.623+01:002011-12-30T00:52:19.623+01:00Jeg glæder mig til en mere udførlig evaluering af ...Jeg glæder mig til en mere udførlig evaluering af kortet. Jeg er selv meget skeptisk men drømmer sådan om en forrygende succes (det er aldrig for dent!)<br /><br />Må jeg i øvrigt foreslå en test/evaluering af de apps som både S-tog, Movia og DSB har kørende?<br /><br />Og apropros billetering: Har du skrevet noget om smsbilletter og klippekort? Selv ville jeg ønske at klippekortet var lidt nemmere at komme til at købe når man står ved busstoppet...<br /><br />Godt nytår!Maja Højgaardhttp://sund-debat.dknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-71448001489891632502011-12-13T21:30:34.190+01:002011-12-13T21:30:34.190+01:00@Anonym: Eftersom projektet startede allerede d. 1...@Anonym: Eftersom projektet startede allerede d. 1. november 2011 og varer til 1. februar 2012, så der er ikke meget juleand over det.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-11938627672042517702011-12-12T11:19:38.034+01:002011-12-12T11:19:38.034+01:00Super initiativ - flot hvis det ikke er en jule&qu...Super initiativ - flot hvis det ikke er en jule"and". Endelig sker der noget mere konstruktivt for de der ikke har ret meget at holde fast i.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-28749380559376676162011-11-18T10:24:23.692+01:002011-11-18T10:24:23.692+01:00Spændende læsning - men gad vide hvad "finans...Spændende læsning - men gad vide hvad "finansielle poster" dækker over?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06840892229326863085noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-17939836681861825672011-10-25T22:32:11.055+02:002011-10-25T22:32:11.055+02:00Ja hvorfor ikke :)Ja hvorfor ikke :)Facebookhttp://www.fbnyt.dk/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-50752486038979510472011-10-23T21:27:35.297+02:002011-10-23T21:27:35.297+02:00Så har Veolia fået indsat lokomotiver som kan klar...Så har Veolia fået indsat lokomotiver som kan klare de 200km/t i form af Hectorrails 242 --> http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=3618&action=dview , af nogen også kaldet Taurus. De har indtil videre ikke kunne opnå godkendelse til kørsel i DK, så jeg tror ikke længere at Veolia holder fast i planen om kørsel til og fra København, da det vil kræve et fordyrende lokomotivskifte i Malmö.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-60999875198624212852011-08-22T17:34:22.359+02:002011-08-22T17:34:22.359+02:00Helt ærligt; uanset hvor man står politisk, er DSB...Helt ærligt; uanset hvor man står politisk, er DSBs første udmelding da at tage p.. på de pendlere, der i dag står som sild i tønder på Sjælland. Hvis det er så let at skaffe plads, er det bare med at komme i gang. Tosserne i Sølvgade har jo indtil forlovet sig med tanken om at bruge IC3 til pendlertrafikken, når IC4 kom i drift. Den oplagte løsning - dobbeltdækker-materiel - har man jo forsvoret. Så jeg kan godt forstå, at ministeren er overrasket. Selv om han også er et kvaj.Kristian Pnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-10606557.post-41915888190018968262011-08-19T14:09:20.841+02:002011-08-19T14:09:20.841+02:00@Anonym: Det er også korrekt.@Anonym: Det er også korrekt.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10067134693470242185noreply@blogger.com